طراحی سایت
طراحی گرافیکی
اپلیکیشن
تبلیغات اینترنتی
سئو

ترکیب بندی در عکاسی: جای دادن منطقی عناصر تجسمی در فضای مورد نظر ، در سطح دو بعدی یا سه بعدی به صورت هنرمندانه و حرفه ای

نورپردازی در عکاسی: نور و نورپردازی در عکاسی قرار است با تعریف ماهیت نور و منابع نوری، راهی برای رسیدن به عکس های زیباتر باشد.

تعرفه مناسب: تعرفه عکاسی در شرکت وب نگاران زرین مصوب و مشخص بوده و هیچگونه هزینه اضافی از کارفرما دریافت نمی شود.

تحویل فایل عکس ها: تمامی عکس های تایید شده به صورت کامل تحویل کارفرما خواهد شد تا در آینده نیز کارفرما بتواند به راحتی از آن ها استفاده کند.

تیزر تبلیغاتی :

تلویزیون به دلیل امکان پخش همزمان صوت و تصویر از جذابیت زیادی برخوردار است ضمن این‌که سطح پوشش این رسانه در مقایسه با رسانه‌های دیگر بسیار زیاد است از این‌ رو همواره به عنوان یکی از مناسب ‌ترین رسانه‌ها برای نمایش تبلیغات مربوط به کالاهای مصرفی مطرح بوده است. تبلیغاتی که در بین برنامه‌های مختلف تلویزیونی نمایش داده می‌شوند اصطلاحا تیزر نامیده می‌شوند.

امروزه تبلیغات به عنوان عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان نسبت به محصولات، برندها و شرکت ها شناخته می شوند. تبلیغات مناسب و صحیح و بکارگیری رسانه مناسب جهت انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبین و مشتریان بازار هدف می تواند مرحله معرفی و یا رشد از چرخه عمر محصول را با سرعت بالایی طی نماید. در میان انواع تبلیغات ( رسانه ای، محیطی، چاپی و ) کماکان تیزرهای تلویزیونی که زیر مجموعه تبلیغات رسانه ای می باشند بیشترین و بهترین تاثیر گذاری را روی مخاطبین البته بسته به نوع محصول ( مصرفی و صنعتی) می گذارند.

عکاسی صنعتی :

عکاسی صنعتی به شاخه ای از عکاسی گفته می‌شود که وظیفه ان به نمایش گذاردن دقیق و کامل و باکیفیت محصول یا پروداکت می‌باشد ٬ در این شاخه از عکاسی، عکاس با استفاده از تججهیزات مناسب و انتخاب نورهای دقیق و کامل تلاش می‌کند تا حد امکان تصوری با کیفیت و دقیق از کالا ثبت کند که در آن تمامی خصوصیات ظاهری کالا به نمایش گذارده شود. به بیان ساده تر عکاس صنعتی وظیفه‌اش این است که نمای کاملی را از کالا برداشت کرده و جهت ارائه به مشتری به کارفرما ارائه کند. در این شاخه همانگونه که بیان شد هدف تنها یک چیز است: نمایش کامل و واضح کالا از زوایای مختلف و زیبا.

بیشتر عکاس‌های صنعتی بر این باور هستند که عکاسی صنعتی کار کثیف و پر زحمتی است زیرا باید در سایت کارگاه‌ها و کارخانه‌ها زمان زیادی را برای عکاسی سپری کنند؛ کاری که عموما  عکاس های تجاری  نمی‌توانند عهده‌دار آن شوند

عکاسی تبلیغاتی:

عکاسی تبلیغاتی شاخه بسیار جذابی از عکاسی است به شرط آنکه عکاس بتواند تفکرو سلایق خود را در عکس بگنجاند. اگر با حوضه های دیگر عکاسی مقایسه کنیم می بینیم که تقریبا در هیچ یک از شاخه های عکاسی به اندازه عکاسی تبلیغاتی نظرات سفارش دهنده در کار دخیل نیست. با توجه به این نکته مهم به عقیده من عکاسانی می توانند از کار خود لذت ببرند که عقاید کارفرما را در ذهن خود به دقت آنالیز کنند ، نقاط ضعف و قوت نظرات وی را بررسی نمایند و با توجه به هدف نهایی کار ، بعد از تصمیم گیری صحیح با استفاده از زبان تفاهم آمیز ، تا حد امکان تفکر و سلیقه خود را به وی منتقل کنند و بعد از جلب موافقت وی عکسی بگیرند که ناشی از برآیند تفکرات کارشناسانه و نگاه زیبا شناسانه باشد.

عکاسی مدلینگ:

عکاسی مُد یا مدلینگ شاخه‌ای از عکاسی است که در آن از مُد و لباس همراه با مدل عکسبرداری می‌شود. این شاخه از عکاسی گونه‌ای از عکاسی تبلیغاتی نیز محسوب می‌شود.

در عکاسیFashion  و Glamour آنچه اهمیت زیادی ندارد شخصیت و احوال درونی مدل می باشد و تنها ارائه فرم و ژست های خاص جهت نمایش اشیاء، لباس، آرایش و لذت بصری بیننده مهم می باشد. دپارتمان عکاسی شرکت وب نگاران زرین  با توجه به سلیقه و درخواست مشتری، فرم های هنری و جدید در سبک های مختلف ارائه می دهد.

برخی از مشتریان ما