طراحی سایت
طراحی گرافیکی
اپلیکیشن
تبلیغات اینترنتی
سئو

طراحی لوگو مناسب با زمینه فعالیت اولین شروع ساخت برند و مطرح کردن خود در بازار رقابت و ماندگار شدن است

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره در زمینه طراحی لوگو و برند سایزی به شما عزیزان می باشند

طراحی خلاقانه و مرتبط با فعالیت شما مهمترین اصل در ماندگاری نام شما در اذهان عمومی است طراحان ما با استفاده از تجربه و ایده گرایی آماده طراحی زیبا برای شما عزیزان می باشند

هزینه های متفاوتی در  طراحی ارائه می گردد البته هنر قابل قیمت گذاری نیست اما ما برای اینکه تمام عزیزان با هر توان مالی بتوانند از طراحی لوگو بهره مند شوند هزینه های مناسبی در نظر گرفتیم

لوگو (logo) نمادی تصویری است که برای بیان کردن یک عبارت, موضوع یا القا نمودن یک موضوع و معرف یک شرکت، محصول، سایت یا وبلاگ و غیره است. لوگوها معمولا به گونه ای طراحی می شوند که در عین سادگی حاوی بیشترین اطلاعات و نشانه های تصویری (معمولا با هدف تبلیغاتی) هستند .

لوگو چهره و منظر هر برند است، بنابراین طرح آن از اهمیت زیادی برخودار می باشد. اگر یک لوگو به خوبی و درست طراحی شود قدرتمند و با ارزش برای نام تجاری یا برند خواهد بود. طراحی یک لوگوی موثر برای یک برند به خلاقیت و تلاش بیشتری نسبت به طراحی سایر اقلام گرافیکی دارد

دپارتمان طراحی لوگو شرکت وب نگاران زرین تحت نظارت حمید داودی اصل ( طراح برتر دانشگاه های ایران ) می توانند با ارائه بهترین طرح ها  با بهره مندی از جدیدترین استانداردهای طراحی شما را در این امر راهنمایی کنند .

لوگو بطور کلی به 3 دسته تقسیم می شود :

1-لوگو نوشتاری یا لوگو تایپ:
لوگوهای نوشتاری به این گونه است که نام برند / سایت / محصول یا به صورت سفارشی طراحی می شود . منظور از سفارشی این است که از فونت آماده استفاده نمی شود و تک تک حروف آن به شکلی زیبا و منحصربفرد طراحی می شود و یا با تغییر یک یا چند حرف بصورت خلاقانه مفهومی را می رساند .
2-لوگو تصویری :

این نوع لوگو، در واقع یک شکل می باشد که به نام، موضوع فعالیت و یا مفاهیم مرتبط دیگری اشاره می کند. در این نوع  لوگو یک شکل ساده براحتی در ذهن ثبت خواهد شد و فارغ از اینکه بیننده از چه کشور و با چه زبانی به آن نگاه می کند، بخوبی با او ارتباط برقرار می کند.
3 لوگو ترکیبی:

همانطور که از نام آن پیداست لوگوهایی که ترکیب تصویر و نوشتار ( لوگوتایپ ) را به همراه دارند لوگوهای ترکیبی نامیده می شوند .

خیلی از برندها هستند که نوشتار و نماد آنها همیشه باهم استفاده می شود. حتی ممکن است دو یا چند سبک قبلی به شکلی خاص در کنار هم قرار بگیرند و با هم ترکیب شوند و همیشه به یک شکل استفاده شوند.

 

برخی از مشتریان ما